
U Službi za opšte poslove i finansije vrše se poslovi koji se odnose na:
- pripremu pojedinačnih akata o ostvarenju prava iz radnih odnosa zaposlenih;
- sprovođenje postupaka raspoređivanja službenika i namještenika;
- vođenje evidencije o ocjenjivanju i napredovanju službenika i namještenika;
- vođenje evidencije o sprovedenim disciplinskim postupcima;
- sprovođenje postupaka naknade štete i vođenje evidencije o tim aktivnostima;
- sprovođenje postupaka po zahtjevima službenika i namještenika po osnovu prava iz radnog odnosa;
- sprovođenje postupaka prijavljivanja i odjavljivanja službenika i namještenika kod nadležnih ustanova povodom zasnivanja i prestanka radnog odnosa;
- pripremanje i dostavljanje statističkih i drugih podataka na zahtjev nadležnih organa;
- izdavanje potvrda i drugih isprava iz radnog odnosa službenika i namještenika;
- vođenje personalne evidencije;
- vođenje i ažuriranje kadrovskog informacionog sistema (KIS);
- pripremanje odgovora na tužbe, žalbe i druge podneske u sudskim sporovima iz oblasti radnih odnosa;
- saradnju sa Upravom za kadrove u cilju pripreme stručnog usavršavanja službenika i namještenika;
- izradu pravnih akata Zavoda;
- pripremu i sprovođenje plana integriteta i mjera za sprječavanje i otklanjanje mogućnosti za nastanak i razvoj korupcije;
- vođenje upravnog postupka po zahtjevima za slobodan pristup informacijama;
- postupanje u skladu sa propisima o zaštiti na radu;
- saradnju sa nevladinim organizacijama; realizaciju aktivnosti po pitanjima rodne ravnpravnosti;
- pripremu akata za obračun zarada, naknada i drugih primanja službenika i namještenika;
- učešće u utvrđivanju visina naknada za usluge iz nadležnosti Zavoda;
- pripremu izvršenja predračuna sredstava; izradu finansijskog plana;
- namjensko korišćenje sredstava predviđenih budžetom i finansijskom planom;
- vođenje poslovnih finansisjkih knjiga i evidencija;
- pripremu i obradu zahtjeva za plaćanje preko SAP-a;
- izradu periodičnih obračuna i završnih računa;
- blagajničko poslovanje;
- nabavku kancelarijske i druge opreme;
- pripremu plana javnih nabavki i njegovo dostavljanje nadležnim organima;
- pripremu izvještaja o javnim nabavkama, sprovođenje postupka javnih nabavki i vođenje evidencija o o javnim nabavkama;
- usaglašavanje knjigovodstvenog i stvarnog stanja imovine i obaveza;
- internu reviziju;
- planiranje i pripremu budžeta, uspostavljanje i održavanje sistema evidencija u skladu sa međunarodnim računovodstvenim standardima;
- saradnju sa nadležnim državnim i međunarodnim organizacijama;
- integrisanje sa jedinstvenim portalom e-Uprave (i svim drugim potplatformama), implementacija propisa o elektronskoj upravi;
- održavanje i unapređenje dobrih odnosa s javnošću i podizanje ukupnih poslovnih efekata; prijem pošte;
- prijem i evidenciju zahtjeva za postupanje u organizacionim jedinicama Zavoda, koji se odnose na odobrenje tipa mjerila, kalibraciju mjerila i etalona, ovjeravanje mjerila, ispitivanje i žigosanje predmeta od dragocjenih metala, prijem i evidenciju zahtjeva za određivanje znaka uvoznika/proizvođača predmeta od dragocjenih metala;
- prijem i evidenciju zahtjeva za davanje stručnog mišljenja;
- dostavljanje u rad potrebne dokumentacije za odobrenje tipa mjerila, kalibraciju mjerila i etalona, ovjeravanje mjerila, ispitivanje i žigosanje predmeta od dragocjenih metala;
- evidentiranje predmeta u jedinstvenu elektronsku bazu podataka;
- zavođenje akata neupravnog karaktera u djelovodnik;
- dostavu akata preko internih dostavnih knjiga;
- otpremu pošte;
- vođenje kontrolnika poštarine;
- razvođenje akata u djelovodniku;
- arhiviranje predmeta;
- čuvanje arhiviranih predmeta;
- vođenje arhivske knjige;
- izlučivanje arhivske građe;
- rukovanje pečatima i štambiljima i njihovo čuvanje;
- fotokopiranje materijala;
- skeniranje materijala u cilju unošenja u elektronsku bazu podataka;
- štampanje, umnožavanje i distribucija materijala;
- dostavljanje u rad materijala i pismena;
- vođenje evidencije i bibliotečke dokumentacije;
- obradu bibliotečke građe;
- čuvanje i zaštitu bibliotečke građe;
- reviziju bibliotečkog fonda;
- obezbjeđenje dostupnosti i korišćenja bibliotečke građe i druge materijalno-fnansijske i organizaciono-pravne poslove;
- vršenje drugih poslova u skladu sa propisima.
KONTAKT
Načelnica službe:
Zdenka Popović, dipl. ek.
tel: +382 20 601 360
+382 20 601 361
fax: +382 20 634 651
e-mail: zdenka.popovic@metrologija.gov.me