
U Službi za opšte poslove i finansije vrše se poslovi koji se odnose na:
- pripremu akata o ostvarivanju prava iz radnih odnosa zaposlenih;
- sprovođenje postupaka raspoređivanja službenika i namještenika;
- vođenje evidencije o ocjenjivanju i napredovanju službenika i namještenika;
- vođenje evidencije o sprovedenim disciplinskim postupcima;
- sprovođenje postupaka naknade štete i vođenje evidencije o tim aktivnostima;
- sprovođenje postupaka po zahtjevima službenika i namještenika po osnovu prava iz radnog odnosa;
- izradu i sprovođenje plana integriteta i mjera za sprječavanje i otklanjanje mogućnosti za nastanak i razvoj korupcije;
- vođenje upravnog postupka po zahtjevima za slobodan pristup informacijama;
- izdavanje potvrda i drugih isprava iz radnog odnosa službenika i namještenika;
- vođenje personalne evidencije;
- vođenje i ažuriranje kadrovskog informacionog sistema (KIS) Centralne kadrovske evidencije;
- pripremanje odgovora na tužbe, žalbe i druge podneske u sudskim sporovima iz oblasti radnih odnosa;
- planiranje i pripremu budžeta, pripremu akata za obračun zarada, naknada i drugih primanja službenika i namještenika;
- pripremu izvršenja predračuna sredstava;
- izradu finansijskog plana;
- namjensko korišćenje sredstava predviđenih budžetom i finansijskom planom;
- praćenje adekvatnosti i efikasnosti finansijskog upravljanja i kontrola;
- upravljanje rizicima;
- vođenje poslovnih finansijkih knjiga i evidencija;
- pripremu i obradu zahtjeva za plaćanje preko SAP-a;
- komunikacija sa nadležnim poreskim organom u cilju prosleđivanja IOPPD korišćenjem digitalnog potpisa;
- implementaciju propisa o elektronskoj upravi;
- izradu periodičnih obračuna i završnih računa;
- blagajničko poslovanje;
- nabavku kancelarijske i druge opreme;
- pripremu plana javnih nabavki i njegovo dostavljanje nadležnim organima;
- pripremu izvještaja o javnim nabavkama, sprovođenje postupka javnih nabavki i vođenje evidencija o javnim nabavkama;
- usaglašavanje knjigovodstvenog i stvarnog stanja imovine i obaveza;
- internu reviziju; uspostavljanje i održavanje sistema evidencija u skladu sa međunarodnim računovodstvenim standardima;
- saradnju sa nadležnim državnim organizacijama;
- uspostavljanje i održavanje sistema tehničke zaštite, video nadzor, alarmni sistem, protivpožarna zaštita;
- uspostavljanje i održavanje sistema evidencije radnog vremena;
- koordinacija mjera zaštite na radu (pružanje prve pomoći) i mjera zaštite životne sredine (buka, jonizujuća zračenja, upravljanje otpadom);
- održavanje inventara i predlaganje nabavke, vođenje popisne liste osnovnih sredstava;
- vođenje evidencija stručnog osposobljavanja i usavršavanja;
- analiza i planiranje potreba, održavanje, vođenje evidencija i kontrolisanje voznog parka;
- organizovanje i nadzor poslova koji se odnose na preventivno djelovanje u cilju zaštite zdravlja;
- održavanje i unapređenje dobrih odnosa sa javnošću i podizanje ukupnih poslovnih efekata;
- praćenje adekvatnosti i efikasnosti finansijskog upravljanja i kontrola;
- organizovanje kancelarijskog poslovanja;
- organizovanje i unapređenje rada biblioteke Zavoda, organizovanje dostupnosti i korišćenja bibliotečke građe;
- izvršavanje poslova vezanih za uspostavljanje i održavanje sistema menadžmenta kvalitetom i druge materijalno-fnansijske i organizaciono pravne poslove;
- krizna komunikacija;
- priprema predstavnika Zavoda za nastupe u medijima i drugim vidovima javnih nastupa;
- priprema promotivnih aktivnosti;
- predstavljanje Zavoda u medijima;
- praćenje javnog mnjenja;
- kreiranje i pripremu pisanih materijala (kataloga, brošura, flajera, postera…);
- informisanje javnosti kroz kreiranje i distribuciju sredstava informisanja (plakata, letaka, flajera, postera, brošura);
- moderiranje svih događaja i aktivnosti u organizaciji Zavoda (prezentacije, seminari, konferencije…);
- organizovanje javnih nastupa;
- pripremu komunikacione strategije Zavoda;
- pripremu i obradu podataka za objavu na sajt Zavoda;
- pripremu i obradu podataka neophodnih za kreiranje službenog glasnika Zavoda;
- praćenje trendova u oblasti odnosa sa javnošću na polju metrologije i kontrole predmeta od dragocjenih metala.
KONTAKT
Načelnica službe:
Zdenka Popović, dipl. ek.
tel: +382 20 601 360
+382 20 601 361
fax: +382 20 634 651
e-mail: zdenka.popovic@metrologija.gov.me