U Službi za opšte poslove, finansije i informacioni sistem vrše se poslovi koji se odnose na:

  • pripremu pojedinačnih akata o ostvarenju prava iz radnih odnosa zaposlenih;
  • sprovođenje postupka raspoređivanja službenika i namještenika u skladu sa Zakonom i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji Zavoda;
  • izradu svih vrsta ugovora;
  • davanje podataka direktoru Zavoda radi ocjenjivanja i napredovanja službenika i namještenika;
  • sprovođenje disciplinskog postupka;
  • sprovođenje postupka po zahtjevima službenika i namještenika po osnovu prava iz radnog odnosa;
  • sprovođenje postupka prijavljivanja i odjavljivanja službenika i namještenika kod nadležnih ustanova povodom zasnivanja i prestanka radnog odnosa;
  • pripremanje i dostavljanje statističkih i drugih podataka na zahtjev nadležnih organa;
  • izdavanje potvrda i drugih isprava iz radnog odnosa, naknada i drugih primanja službenika i namještenika;
  • pripremu akata za obračun zarada, naknada i drugih primanja zaposlenih;
  • vođenje personalne evidencije;
  • pripremanje odgovora na tužbe, žalbe i druge podneske za sudove i druge pravosudne organe u sporovima iz oblasti radnih odnosa kao i u drugim sporovima;
  • pripremanje odgovora na zahtjeve podnosioca zahtjeva za odobrenje tipa mjerila, kalibraciju mjerila i etalona, ovjeravanje mjerila, ispitivanje i žigosanje predmeta od dragocjenih metala, donošenje rješenja o znaku proizvođača odnosno znaku uvoznika predmeta od dragocjenih metala;
  • pripremu stručne osnove za izradu propisa kojima se utvrđuje visina naknada za usluge iz nadležnosti Zavoda;
  • pripremu stručne osnove za izradu propisa iz oblasti metrologije i kontrole predmeta od dragocjenih metala;
  • izradu pravnih akata Zavoda;
  • pripremu i sprovođenje plana integriteta i mjera za sprječavanje i otklanjanje mogućnosti za nastanak i razvoj korupcije;
  • postupanja po zahtjevima za slobodan pristup informacijama;
  • posredovanje po Zakonu o zabrani zlostavljanja na radu;
  • saradnju sa nevladinim organizacijama;
  • druge organizaciono-pravne, materijalno-finansijske poslove;
  • pripremu izvršenja predračuna sredstava;
  • izradu finansijskog plana;
  • namjensko korišćenje sredstava predviđenih budžetom i finansijskim planom;
  • vođenje poslovnih knjiga;
  • izradu periodičnih obračuna i završnih računa;
  • blagajničko poslovanje; nabavku kancelarijske i druge opreme;
  • javne nabavke;
  • usaglašavanje knjigovodstvenog i stvarnog stanja imovine i obaveza;
  • održavanje dobrih odnosa s javnošću i podizanje ukupnih poslovnih efekata;
  • pružanje tehničke pomoći u pripremi informaciono-dokumentacionih materijala, publikacija, brošura i dr.;
  • izradu marketinških materijala;
  • tehničku pripremu publikacija, stručne i priručne literature (katalozi, priručnici, knjige, brošure);
  • unapređivanje i razvoj informacionih i komunikacionih tehnologija u Zavodu;
  • administraciju lokalne mreže, spoljnih komunikacija i interneta;
  • razvoj i ažuriranje web site-a Zavoda;
  • primarno održavanje LAN-a, komunikacija i aplikativnih softvera;
  • uvođenje instalaciju i reinstalaciju sistemskog i mrežnog softvera, programskih sistema i baza podataka;
  • bezbjednost i zaštitu informacionog sistema Zavoda;
  • vrše se i drugi poslovi u skladu sa propisima.

KONTAKT

Načenica službe:

Zdenka Popović, dipl. ecc.
tel: +382 20 601 360
+382 20 601 361
fax: +382 20 634 651
e-mail:  zdenka.popovic@metrologija.gov.me